« Home | "Nesrazmerno trošimo za Novu godinu, ali to je sve... » | Not de.licio.us but de.lirio.us » | Zero digg » | Linux wiki » | FreeBSD i LinuxDCPP » | Novi blog » 

09 February, 2006 

Intervju LinuxP2P sajta sa Ričardom Stolmanom

LinuxP2P je nedavno napravio intervju sa Ričardom Stolmanom, čovekom koji je praktično napravio slobodan softver, a u kojem on iznosi prilično interesantno mišljenje o Creative Commons licenci.

Naime, RMS ne prihvata CC licence, zato što se među njima kriju i neke vrlo štetne (po pitanju slobode stvaraoca i sa etičke strane primene dela). Prvenstveni razlog zbog kog RMS odbacuje CC je zato što često ljudi prihvataju sve CC licence u istom paketu, odnosno, smatraju ih više sličnim nego različitim, mada su neke od njih dijametralno suprotne.

Tako, usled ovih argumenata, i ja sam odlučio da više ne objavljujem ništa pod nekom od CC licenci. Nažalost, i meni se uvek dešavalo da čim vidim CC amblem na nekom delu da pretpostavim da je ono slobodno, mada je to daleko od istine...

Prevod intevjua na srpski jezik možete pročitati ovde.

svaka cast na prevodu, ali bih ipak voleo da vidim link ka originalnom tekstu

Uh, da, moja greška, sorry :(

Evo linka:

LinuxP2P intervju

Post a Comment

About me

  • I'm kotnik
  • From
My profile
Powered by Blogger
and Blogger Templates