« Home | MENsa » | Riziko » | Osnovana nemačka Piratska Partija » | Pokretanje dva X servera » | Mitovi, laži i istine o Linux kernelu » | Produktivniji GMail » | SS država » | Kasetaš » | Relay web radija » | Ripovanje radija... » 

18 September, 2006 

Dva nova bloga dodata u RSSyl

Blogove pratim u poslednje vreme uglavnom iz Sylpheeda. Pošto su mi sve prečice na tastaturi programa za e-mail kojeg koristim već ušle kroz prste u mali mozak, mnogo mi je lakše da pratim dešavanja na sajtovima u njemu, nego iz Lifereae, agregatora kojeg sam do tad koristio. No, to je već neka druga priča.

Htedoh napomenuti da sam ubacio dva nova interesantna bloga u RSSyl, pa možda će još nekom biti interesantni:

1. The Beez' Speaks. A kad Beez priča, ima šta i da kaže :) Do ovog bloga sam došao preko članka Hasta la Vista, koje sam čak i preveo. Pratite ovaj blog, krajnje je zanimljiv. RSS

2. Linux and Open Source Blog. Interesantan lik, izgleda da ima moć da uhvati interesantne linkove i interesantne pričice koje meni promaknu. RSS

Go figure.